Tomtenissen..

Tomtenissen har jobbat på bra idag, får upp alla julstjärnor och de få tomtar jag äger fick se ljuset de med när jag ändå var i farten. Var även ute en sväng och hängde lite belysning i ett litet träd. Så nu väntar vi bara på snön!!!! 

Något annat jag ägnat mig åt, inte ljust idag men igår bland annat så är det julklappar. Barnen har vissa hål i sin garderober på tröjor, leggings och pyjamasar så den tråkiga mamman tänkte fylla ett par av klapparna med kläder. Tänkte jag skulle hinna sy en massa men dagarna bara springer iväg. Är snart klar med de julklapparna som ska till andra barn i allafall så i morgon får jag börja sy våra barns julklappar med. Får hoppas att inte mamman till den lille pojk som ska få dessa bodysar i julklapp tittar in här bara men blev så nöjd med båda två så måste få visa upp dem. 


Tänkt matcha fotbollsbodyn med svarta muddbyxor med röda muddar men vad jag ska matcha krokosarna har jag inte riktigt komma på än. Kan bli så att jag får köpa ett par jeans till. 

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0