Skönt!!

Missförstå mig inte nu men jag tycker att det kan va så otroligt skönt att va själv hemma på kvällarna. Eller själv och själv, jag och barnen men efter dem somnat så är man "nästan" alldeles ensam i ett par timmar. Saknar det lite nu sen E började jobba dagtid igen. När han jobbar skift har jag ju varannan vecka när jag har de där tysta timmarna när jag bara kan tänka på mig själv. Visst, man måste ju hålla sig hemma med tanke på att barnen ligger och sover men ändå. Man kan pyssla i lugn och ro med vad man känner för. Ikväll har jag en sån kväll, barnen och jag myste till det med en lång film ikväll och sen fick de faktiskt somna i mammas och pappas säng. Det hör inte till vanligheten kan jag säga men smidigt när man är själv. Jag har sytt klart ett par byxor ikväll, ritat ett nytt mönster som ska bli en tunika till Stella och nu har jag gosat ner mig i soffan och vad börjar då? Jo, en riktig high school film! Får aldrig se såna filmer annars så hel klart en väldigt skön kväll. Hoppas att det ger en massa energi tills i morgon för då blir det kalas för Zeb som fyller 3 år på måndag! 

Skön lördagskväll ni med:)
/Tina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0