Creative

Jag har skrivit om detta inlägg ett antal gånger nu, för hur börjar man helt plötsligt ett blogginlägg efter ett års uppehåll?! 
Kan inte få det bra så ni får helt enkelt nöja er med; hej hopp här är jag igen efter ett år! 
Som ni ser har jag börjat ändra design men inte fått in någon vettig bild eller beskrivning, ni får hålla till godo med detta ett tag för datatiden växer inte direkt på träd med en snart 3-åring och en 1,5 åring men så småningom ska jag nog hinna med det med. 
Något annat som tar ganska mycket av min tid och energi just nu är min sömnad. Började helt plötsligt i våras med lite förkläden till barnen och sen blev jag fast. Finns så otroligt mycket fina tyger så jag var helt enkelt tvungen att lära mig sy kläder! Hade inte sytt sen högstadiet men ett gammalt MVG i syslöjd satt någonstans i bakhuvudet så det gick ganska bra redan från start. Numera syr jag nästan dagligen och nya projekt trillar in i min hjärna hela tiden. Tar som sagt ganska mycket tid men jag mår så bra av att få göra något med händerna och vara kreativ på samma gång. Alltid gillat att skapa i form av virkning, stickning, bakning osv så kanske inte så konstigt att jag föll för just detta?! 

Nu hoppas vi att det inte dröjer ett år igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0