Tillbaka??!!

 Nu har jag hållt upp med mitt bloggande väldigt länge och kan fortfarande inte riktigt bestämma mig för hur jag vill göra. Så många gånger har jag tänkt, det här måste jag blogga om! Eller det här vill jag skriva om. Men jag vet ju också att jag alltid känner lite press att uppdatera bloggen och att skriva bra och intressant. Just nu är nog liksom inte det fokus i mitt liv. Just nu ligger allt mitt fokus på barnen. Jag tycker också det det är så oturligt tråkigt att blogg.se har gjort det så svårt för oss normala människor attdesigna en snygg och enkel blogg. Jag kan det inte, därav bebisbilderna i headern på Zeb än. Med andra ord ville jag nog bara kika in här och kolla läget, vill jag blogga, vad vill jag blogga om, kan någon hjälpa mig att uppdatera designen på bloggen? Det var nog bara det! 
 
See you!
/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det kan nog stämma, läste nått om 10 dagar så det kan ju dröja innan prickarna dyker upp..fy, hade hellre tagit det nu när vi ändå är hemma, men men sånt kan man ju inte styra tyvärr.
Ni får säga om ni vågar ha oss på besök på fredag kväll? Puss

2012-12-26 @ 21:41:26 // URL: http://www.mrsskyline.blogg.se
Postat av: Emelie

Ett kilo lättare räcker nog inte, snarare 5kg lättare ifrån axlarna:)saknar verkligen våra vecko-fika-pratstunder..om allt o inget! Tack för att du är just DU, precis som jag tycker om<3 puss

2013-01-24 @ 20:37:08 // URL: http://www.mrsskyline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0