Vår!

Så fort snön försvinner och solen kommer fram tror jag att det är vår. Varje år blir jag lika chockad när jag inser att jag fortfarande måste skrapa bilen på morgonen, det räcker inte med vårjacka, vantarna måste fortfarande på och vinden är verkligen iskall. Det bästa är ju att det är ljust så länge på dagarna nu! Har hunnit med allt möjligt efter jobbet idag, bland annat ute och gungat med Zeb och jagat katten i trädgården( mer Zeb som ägnade sig åt det men måste erkänna att katten var helt knasig, for runt som en tok ute. Vårkänslor på henne med kanske) härligt är det i allafall, dock blir jag lika chockad varje morgon när det är -7 grader! När börjar det bli varmt på riktigt??

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0