Vår:)

Nu kan vi väl säga att det är vår? Så underbart det varit ute idag, inte för att jag kunnat njuta så mycket för jag har ju jobbat hela långa dagen men vi tog oss en promenad och lekstund i hembygdsparken efter att jag slutat och Zeb han njöt i stora drag. Vad den ungen älskar att gå omkring och upptäcka saker ute alltså! Jag blir lite rörd av att han blivit så stor att han intresserar sig för vattenpölar, löv, kottar, grenar, ja allt! Man skulle kunna va ute med honom i flera timmar och bara strosa sakta framåt och han får kika och undersöka saker. Min fina stora kille<3 det är liksom nu livet som familj börjar tycker jag, innan har han varit för liten för allt. Och nu kan man leka och hitta på massa saker tillsammans med honom. Är så glad att han slipper gå på dagis och att vi istället kan va hemma tillsammans och hitta på massa roligt! Med andra ord; jag älskar min fina underbara familj så otroligt mycket!!

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0