Sov sött!

Idag när jag kom hem hade Eddie och Zeb tagit tag i säng-bytar-projektet. Det vill säga burit in Zebs nya säng och burit in spjälsängen i vårat rum igen. Zeb var överlycklig när jag kom hem och visade stolt först upp spjälsängen i vårat rum och sen sin nya säng i sitt rum, stolt som en tupp. Sen förkunnade han högt att Bebisen skulle ligga i spjälsängen och jag blev helt tårögd, min stora förståndiga kille! Han pratar så otroligt mycket nu så det är inte klokt, har till och med börjat med lite två ordsmeningar (och där fick mamman in lite skryt också;)). I allafall så gick det supersmidigt att natta honom i nya sängen nu ikväll så nu blir det spännande att se hur natten blir. Kanske står ett litet troll bredvid min säng inatt;)

Missa inte premiären av "född 2010" ikväll! Verkar som det ska vara ett bra program.

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0