Mysdag med den bäste!

Åh idag har Zeb och jag haft en underbar dag tillsammans. Började med öppna förskolan, en sväng på stan med fina Micaela och Olli, lunch med samma fina människor och sen åkte vi hem och hade mamma-Zeb mys. Åh, vad man tankar energi, kärlek, ork och inspiration sådana här dagar. Kan jag leva länge på, och tur är väl det för energi kommer jag behöva redan i morgon när jag ska gå in och jobba på min lediga dag. Inte lätt när alla är sjuka samtidigt på jobbet och självklart ställer man upp. Får mysa extra med Zeb i helgen när jag är ledig. Kan bli en tripp till Linköping/Jönköping för har sökt med ljus och lykta i hela Tranås idag efter ett snyggt, mjukt, skönt, praktiskt vårset till Zeb utan att lyckas. Såg på Sofies blogg att hon haft lite liknande problem så verkar inte vara ensam, fy skam på er affärer!!

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0