Ledig onsdag.

Haft ledig dag idag och hunnit med mer än jag någonsin hade hoppats på. Bäddat rent, röjt på nedervåningen plus städat hela nedervåningen från golv till tak. Så skönt att städa rejält och verkligen ta allt, ska göra samma sak på övervåningen i helgen. Sen lagade Zeb och jag god middag, sov 2 timmars lång middagslur tillsammans i hans säng, mys<3 och sist men inte minst träffat Micaela och Olli en kort och mycket regnig stund i lekparken. Inte för att barnen hade något emot vädret men vi mammor uppskattade inte regnet lika mycket. En riktigt bra ledig dag, dessutom min sista lediga dag från jobbet för nu är det bara två dagar kvar på jobbet!

Nu ska jag tvinga min sambo att avstå hockeytittandet och låta mig se finalen i Sveriges mästerkock och sen mitt älskade Greys Anatomy!!

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0