God morgon fredag!

Sitter och äter frukost och njuter av en kopp kaffe, tänk vad gott det kan smaka på morgonen. Laddar för min sista arbetsdags på ett bra tag! Känns alltid lite lustigt tycker jag när man går hem från jobbet och inte ska dit på måndag igen men samtidigt otroligt skönt. Få vara hemma och njuta av våren istället tillsammans med världens bästa Zeb och vänta på att bebis kommer(här hemma säger vi lillebror, får väl se om mina känningar stämmer). Blir nog lite omställning att ställa om sig till att vara mammaledig igen, tar nog ett par dagar innan man kommer in i det.

Har ju glömt uppdatera er om Zebs sängbyte som gått helt smärtfritt, inga problem alls och han sover till och med middagslur i sin säng (innan har han vilat i våran säng på dagarna) och när han vaknar på natten ger han sig inte upp själv utan ropar "mamma" och jag får hämta honom. Så se där, hade jag oroat mig i onödan;)

Bäst att ta tag i det sista innan jobbet kallar!
/Tina


Kommentarer
Postat av: Sofie

Stora Killen ju:) Leah får vänta tills vi renoverat klart alla rummen där uppe innan hennes säng byts ut tror jag. Än så länge trivs hon bra i sin gamla men vi får väl se:) Jag är mest nervös för att vi kommer ha en Leah springandes hos oss när hon väl får en säng som hon kan gå i och ur själv. Men man vet ju aldrig som sagt:)

2012-03-30 @ 08:22:34 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0