Förskylning som aldrig släpper..

Verkar vara en riktig envis förskylning jag åkt på, har varit dålig i 1,5 vecka nu och idag känner jag mig sämre än innan igen! Är så trött så jag mår illa, huvudet dunkar och snoret rinner konstant. Blir så trött på att det aldrig släpper. Känner mig helt hopplös!

Har försökt få lite gjort idag men det är inte mycket jag orkat, så fort jag tar mig an något blir jag dessutom jätte anfådd och nästan svimfärdig. Det kanske i och för sig beror på graviditeten, vem vet?

Idag går jag ju faktiskt dessutom in i v.33! Bebisen sprattlar för fullt och Zeb han älskar att gosa och lyssna med örat mot magen, gullungen. Känner mig så mycket mindre om magen den här gången. Har jag gjort ända sen magen började växa men trodde att det berodde på att jag visste hur stor man skulle bli i slutet men jag känner mig fortfarande mycket mindre. Var tvungen att kolla på bilder sen Zebs graviditet och har nu konstaterat att jag var mycket större med Zeb. Skönt i och för sig att fortfarande känna sig relativt smidig.

Nu ska jag inta soffläge och hålla tummarna för att jag blir frisk någon gång!!

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0