Det är mycket nu..

Mitt huvud snurrar snabbare än en karusell just nu. Massa tankar, funderingar, känslor som bara yrar omkring i min stackars lilla hjärna. Får skylla på trötthet och gravidhormoner tror jag allt (Skönt att ha något att skylla på så att säga).

Något som är bättre är ju att nästan haft sommarvärme hela helgen här! Varit ute från tidig förmiddag till sen eftermiddag både lördag och söndag, härligt. Finns ingen årstid som man njuter så av vädret som våren tycker jag. Man uppskattar varje plusgrad som visas på termometern, varje solstråle man lyckas fånga och varje fågel som kvittrar till gör ens dag.

Jag ska söndagsladda för min sista jobbarvecka på vääääldigt länge. Så skönt det ska bli att bli föräldraledig igen! Vågar inte riktigt säga eller skriva ut våra planer om hur vi ska ta ut föräldrapenningen men om allt klaffar med tid/pengar och dagar så ska jag inte jobba på riktigt på väldigt länge och barnen ska få vara hemma länge!! Hoppas att våra planer går i lås.

Trevlig söndagskväll på er och njut av ljuset och värmen!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0