Åh nej!!

Ni som känner mig vet att jag verkligen var gigantisk om magen när jag var gravid med Zeb, mycket större än den här gången. Ändå så fick jag inte en enda bristning på magen, bara lite dova vita sträck precis på slutet runt naveln. Så jag har liksom tagit för givet att det kommer bli likadant denna gång. Men, nu till det stora men! Fick se idag att jag fått två knallröda bristningar mitt på magen. Och det är ju 6 veckor kvar till bf, var ska detta sluta??? Snälla nu behöver jag stöttning, ni som fått röda bristningar under graviditeten säg att de försvinner efter förlossningen?! Jag vet, I-landsproblem och självklart offrar jag min kropp för mina underbara barn men det skulle kännas lite bättre om jag visste att de skulle försvinna efter graviditeten.

Annars så har vi pysslat hemma idag. Eddie har städat källaren och jag och Zeb har städat hans garderob och rivit fram alla bebiskläder och gått igenom. Måste säga att allt upp till strl.62 var otroligt fräscht så kommer nog knappt inhandla något mer innan förlossningen. Sen får man väl köpa till lite beroende på vad det är för filur som är där inne;)

Imorgon ser vi fram emot Babysim!
/Tina


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lugn gumman! Mina har blekts, syns inte längre. Hoppas dina försvinner oxå sen:-) puss o kram

2012-03-31 @ 21:06:29 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/
Postat av: micaela

Vill inte skrämma dig men du har ju sett min kropp, det går inte undgå att jag varit gravid med alla mina envisa bristningar som inte vill försvinna..

2012-03-31 @ 21:12:43
Postat av: Sofie

Ja mina har då inte försvunnit, inte en enda. Möjligen att de blekts lite men jag tycker de lyser och är överallt. Två bristningar är ju ingenting, de kanske inte blir fler eller så kan de ju blekas och försvinna. Tror ju fler bristningar man får desto svårare är det att de försvinner...Men man vet ju aldrig:)



2012-03-31 @ 21:35:59 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: Emelie

Men tjejer!! var det inte lite positivt tänkande hon ville ha;)

2012-03-31 @ 22:40:34 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0