7 veckor kvar:)

Idag är det exakt 7 veckor kvar till bf. Var på tillväxt-ultraljud i Eksjö igår och blev så lättad! Mitt sf-mått hade ju inte växt någonting på tre veckor upptäckte barnmorskan förra veckan så blev skickad till läkaren och ett extra ultraljud men allt såg så bra ut så. Bebisen låg till och med lite över normalkurvan på vikten, flödet och fostervattnet var bra, så skönt efter att ha gått och oroat sig en hel vecka. Så nu kan jag pusta ut och njuta av de sista veckorna. Ska försöka hinna med att gå igenom Zebs bebiskläder i helgen och se vad som kan tänkas behöva inköpas mer innan bebisen kommer.

Annars så har jag jobbat idag och sen har vi bara myst på altanen sen jag kom hem. Det här vädret är ju helt underbart! Hoppas på lika fint väder i morgon så i bara kan vara ute och njuta.

Nu blir det godispåsen i soffan med mitt onda huvud (är fortfarande inte helt frisk från förskylningen, det har verkligen satt sig på bihålorna) och bara mysa.

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0