Vi måste bestämma oss..

Vi har fortfarande inte skickat in papperna till skatteverket om Stellas namn. Inte för att vi tvekar på att hon ska heta Stella utan för vi inte kan bestämma vad hon ska ha för mellannamn! Mitt förslag är Stella Zoey eller Stella Hollie, bara för att det var mellan Stella, Hollie och Zoey namnvalet stod mellan. Eddie håller inte med mig, men som den karl han är kommer han ju inte med något annat förslag heller! I fredags fick jag papper från Skatteverket att det är registrerat ---- Enell, stackarn! Vi måste enas och skicka in papperna helt klart!

Denna lite halvtråkiga måndag har vi faktiskt hunnit en hel del, jag och barnen. Vi har varit på promenad och lekt i lekparken, lagat mat (okej, värmt rester från igår), dammsugit och moppat golven, städat toaletten och nu sover båda mina små hjärtan och jag har passat på att vika tvätt och skriva mat/handelslista inför den kommande veckan. När Zebban vaknar ska vi åka ut till Sofie och prova klänningar som hon ska skänka bort och även lite kläder till Stella hade hon;)

Nu ska jag unna mig en kopp kaffe i lugn och ro och läsa lite i en av mina alldeles för många olästa tidningar!
/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0