Kolmården:)

Vi fick ett ryck igår att vi ville åka iväg på något skoj men innan frukosten var intagen, barnen klädda,mamman i ordning och den obligatoriska tvättmaskinen påsatt hade klockan blivit alldeles för mycket. Därför blev det en massa hemmafix istället och så planerade vi in en tripp till Kolmården idag istället. Jag har inte varit på Kolmården sen jag va jätte liten så det var verkligen jätte roligt! Sett så många fina och häftiga djur:) Zeb tyckte att kossorna var roligast! Tur att inte hans inträde kostade något, för helt ärligt var han för liten för att kunna ta till sig alla djur. Men mamman och pappan i familjen fick kolla desto mer istället! Så en heldag iväg har vi haft och nu bara soffmys som väntar.. Tyvärrkan jag inte dela med mig av en enda bild då blogg.se fortfarande krånglar..
 
/Tina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0