Kan inte bestämma mig..

I våras när halens-katalogen hamnade i min brevlåda blev jag redan då helt förälskad i en klänning. Då var jag ju jätte gravid så det var ju ingen ide att klicka hem den. Tyvärr surfade jag runt på halens hemsida igår och vips så se den där! Lika fin som jag minns den, och nu kan jag inte bestämma mig om det är värt att lägga massa pengar på en klänning. Dessutom blir det ju aldrig bara den där klänningen för jag råkade visst hitta ett par toppar också och en ursöt klänning till Stella och sen lägg på frakt och fakturaavgifter och vips så är man uppe i 1000kr! Varför kan man hitta hitta något snyggt i stan så man slipper allt krångel? För jag kan ju lova att sen kommer klänningen säkert inte passa, så då ska man skicka tillbaka osv. Får sova en natt till på saken och kanske ta ett varv på stan i morgon??! Lindex och Åhléns börjar ju sina reor i morgon;) slutar nog som det brukar, att mamman går hem med en massa fint till barnen och inte ett enda plagg till sig själv.

Idag har Stella varit så vaken! Så roligt att få "träffa" henne lite mer. Legat och myst på brorsans bilmatta medan Zeb och jag lekt med lego. Var ju även på BVC idag och nu är min lilla tjej hela 56cm lång och väger 4580gram. Växer så det knakar med andra ord!

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0