Irriterande..

Blir så irriterad på Canal Digital, samma sak varenda månad! Jag sitter alltid typ runt den 23:e varje månad och lägger in alla räkningar så de dras den 25:e. Jag hinner bara lägga in alla räkningar så dimper Canal Digitals faktura ner i brevlådan dagen efter. Alltid typ bara 3-4 dagar innan den ska vara betald! Så irriterande, kan de inte skicka ut den i lite mer god tid? Eller så kanske jag bara ska gilla läget och lära mig att den fakturan aldrig kommer fören runt den 25:e och vänta tills dess att lägga in alla räkningar?!
 
Något som är mindre irriterande är juatt det äntligen verkar somvi fått lite sommar i Sverige. Inte jätte varmt men man kan ju i allafall vistas ute i linne. Vi har hängt i lekparken både igår och idag, härligt! Fick sällskap i dag med och det uppskattade nog både jag och Zeb=) Alltid trevligt att ha någon att prata skit med under tiden barnen leker.
 
Imorgon bär det av ut till stugan, så hoppas verkligen att vädret blir bra. Har alltid sån otur när vi ska dit, regnar typ jämt! Lite tråkigt..
 
nu ska jag mata minvrålhungriga dotter här..
/Tina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0