Dödar myter??

Jag har satt upp två vardagliga saker som precis omöjliga att göra när man är själv hemma med två små barn, åka och handla och baka. Håller på att döda dessa myter som jag själv satt upp idag. Vi har varit och handlat på förmiddagen, kan inte säga att det var precis smidigt med Stella i babybjörnen på magen och Zeb i kundvagnen men det gick, det gjorde det! Nu håller jag på att döda myt nummer 2; baka bröd. Får väl se om jag bryter ihop med två tjuriga barn vid benen eller om vi får njuta av gott hembakat bröd ikväll. Jisses vad jag har saknat hembakat bröd de här senaste två månaderna! Jag hatar verkligen det färdigköpta, torrt och allt bröd smakar likadant. Får skylla detta på min mor som hela min uppväxt alltid serverat gott hembakat, eller kanske snarare vara tacksam att hon fört konsten att baka vidare?!
 
Nu tillbaka till mitt bröd!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0