De är ju så fina..

Finns det något finare än att bara få sitta och titta på sina lugnt sovandes barn? Alla känslor bara väller fram och jag får hålla mig i kragen för att inte väcka dem och överrösa dem med kärlek. Fina fina ungar<3 Snart är äntligen fredagen den 13e över också. Jag brukar inte vara vidskeplig men när det kommer till fredagen den 13e så håller jag mig gärna inne och nära mina fina. Det lustiga är att Eddie faktiskt är född fredag den 13e, och han är ju typ det bästa som hänt mig (förutom mina barn då förstårs för de kommer faktiskt först men om man tänker steget längre hade jag ju aldrig fått dem utan Eddie). Nog svamlar i nattmössan, nu ska jag sova så jag orkar överrösa mina barn med kärlek i morgon för jisses vad fina de är<3 / Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0