Skärpning!

Jag som var så duktig igen med uppdateringar ett tag men nu har jag helt tappat tråden igen! Och ju längre tid det går mellan inläggen ja, ju mindre har jag att skiva om! Lusigt det där men ni som bloggar själva förstår..

Zeb och jag är själva hela dagen för Eddie är på hockey och inte hemma fören sent. Vi har haft fint besök av Emelie och Leo nu på kvällen, så mysigt! Har saknat våra fika och lekstunder sen Leo började på dagis, men nu fick vi äntligen till det:) så ikväll somnade Zeb som en stock efter både lek på öf och sen Leo-lek. Tror att Zeb hade saknat Leo med för han kramade honom flera gånger och bara mös..

Nu ska jag se om jag kan hitta några gravid-tröjor och lite till Zeb på hm, fick ju nämligen lite rabattcheckar därifrån idag som kanske kan utnyttjas;)

/Tina


Kommentarer
Postat av: Emelie

Har oxå saknat våra fikastunder, vi som har setts minst 1 gång i veckan förut, blir så tomt utan de där pratstunderna! Leo va så kramig när vi kom hem sen, tror han saknade zeb;-) Puss

2012-01-11 @ 07:45:19 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0