Passande väder..

Idag öser regnet ner från en igenmulen himmel och idag känns det riktigt skönt! Det passar mitt humör idag! I eftermiddag ska vi ju begrava min mormor och självklart känns det jobbigt men sen kantas det av lite andra motgångar så då tycker jag att vädret är väldigt passande idag. Det är inte ofta jag vill ha regn men en sån är dag hade det bara känts jobbigare om solen lyst från en klarblå himmel.

Zeb och jag har i allafall duschat och grejat nu på morgonen så vi är fina till eftermiddagen. Insåg dock att Zeb inte hade något bra att ha på sig men mörka jeans och mörkblå tröja är väl inte allt för opassande på begravning eller??!

Nej känner inte alls för det här. Ska luta mig tillbaka i soffan en stund nu medan Zeb sover.

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0