Onsdag!

Jag tänker aldrig på vilken veckodag det är längre, eller jo där ljög jag för när det närmar sig helgen blir jag ständigt påmind av en glad Eddie. Hur som så har Zeb och jag tillbringat denna onsdag i Linköping med Micaela och Olli. Blev en spontantripp in dit när det dåliga vädret visade sig i morse. Så nu ska jag skryta lite om våra barn som varit så duktiga idag!! Bara Zeb som tröttnade i slutet men han nöjde sig med att få traska en stund bredvid vagnen och göra av med lite energi! Och massa grejer hittade jag, bilmatta, pyjamas på rean, badrock (också på rea) och byxor till mig. Så en nöjd Tina ikväll.

Sen Zeb började gå har han fått sån energi! Jag förstår inte, det bara kom från en dag till en annan. Och det är jätte roligt men jag har inte riktigt vant mig än. Bara vara hemma en dag det finns nästan inte på kartan, någon aktivitet varje dag annars klättrar han på väggarna (läs mig) här hemma. Härligt! Märks mer och mer att han är min och Eddies son då vi båda varit riktiga energiknippen som barn! Så nu längtar jag till våren så vi kan börja hänga i lite lekparker på dagarna med:)

Men nu kryper snart en trött mamma ner i sängen! Så nu kan den minste börja köra sitt race (är en riktig nattuggla jag har i magen nämligen, jag vaknar till och med på nätterna av alla rörelser). Men vad härligt det är med bebis-sparkar <3

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0