Lite jobbångest..

Har inte riktigt känt av det innan varken innan eller efter jag fick Zeb men denna söndag har jag verkligen jobbångest! Och ändå börjar jag inte fören onsdag och ser verkligen fram emot att börja mitt nya jobb men har så ont i magen över att lämna Zeb hela dagarna. Jag erkänner att jag är tusen gånger larvigare med det än jag någonsin kunde föreställa mig innan. Mitt hjärta gör ont när jag är ifrån honom! Dessutom är det ju inga korta dagar jag kommer jobba precis. Puh, får försöka stålsätta mig helt enkelt men kommer gråta varenda morgon när jag åker det vet jag.

Denna helg har vi annars hunnit med en massa sociala besök som tacokväll hos familjen Gustafsson/Henriksson (ni får ta och gifta er! Fy vad jobbigt det är att skriva två så långa efternamn till samma familj!!), semlefika med mor och far, middag hos Eddies mamma. Ja, det var nog den sociala biten den här helgen. Sen har vi ju naturligtvis varit i simhallen idag och sen har vi rensat garderober här hemma. Min, Eddies och Zebs och det blev två stora svarta soppsäckar som fick åka iväg. Så skönt!! Dock har jag fortfarande en del kvar i min garderob som är frågetecken men som jag inte vill slänga. Klänningar som knappt är använda och så där. Aja efter graviditet och amning får jag rensa igen helt enkelt..

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0