En bulle i ugnen..

Ägnar den här lördagseftermiddagen åt lite bullbak (eller lite kanske var fel sagt, det blir nämligen 100st men lika bra att göra rejält när man ändå ska göra). Har ätit alldeles förmånga ändar, ni vet när man fyllt degen och sen rullat ihop den då blir det ju alltid två ändar på varje rulle och de där är ju såå goda. Dock inte så gott när man ätit för många och man känner att hela magen jäser upp. Annars har vi promenerat en sväng på stan på förmiddagen. Inhandlat moccasiner till Zeb och en mysdräkt. Undra varför man inte kan gå på stan och köpa något till sig själv längre? Utan alltid är det till Zeb det slinker med. Hittade så fina pyttesmå bebiskläder på Lindex med så jag måste rota fram Zebs bebislåda och kolla hur mycket vi har i 50/56 egentligen. Om jag möjligtvis kan hitta någon ursäkt till att köpa lite smått. Det tråkiga är ju bara att de har det så kort tid i början. Man hinner ju knappt tvätta det en gång sen har det blivit för litet. Men tycker allt att även denna bebis ska blilite bortskämd med några nya set, visst? (kom igen, medhåll nu!!) Nu ska jag återgå till mitt bullbak och sen kommer mor och far på fika. /Tina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha ja undra hur mycket Leah har ärvt av Hugo? Jo ytterkläder och skor har hon nog ärt allt men det är inte mycket i vanliga kläder...Dels håller de ju inte kvalitén i de kläder jag lagt undan från Hugo och sen är det extra roligt att köpa lite nytt när det är en tjej man får efter en pojk:) Det kommer du också märka:) Zeb kommer få en lillasyster tro mig:)

2012-01-14 @ 16:47:27 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: Emelie

Sofie du har så fel..det blir ju en lillebror till zeb!!;-) o ja tina, köp lite nytt till zebs lillebror, det är han värd:-D

2012-01-14 @ 17:22:01 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0