Det blev inte mycket mer..

Det blev inte mycket mer av dagen igår sen efter jobbet, var helt slut när jag kom hem. Som tur var hade Eddie hållt Zeb i full gång här hemma så han var trött med, så efter middagen somnade vi bägge två i ett par timmar! Lyx.

Idag har vi bara myst hemma jag och Zeb och det behövdes verkligen efter allt jobbande! Vad jag kommer sakna våra dagar när jag börjar jobba, är så otroligt glad att jag bara ska jobba 2 månader och sen få lyxen och lyckan att få vara hemma minst ett år till med Zeb och den minste ( haha, det är vad vi kallar bebisen i magen! Den minste, herre jisses det ska jag aldrig avslöja för den minste sen..).

Åh, denna vecka har jag en efterlängtad kväll på lördag. Äntligen ska i få till lite barnfri tjejkväll! Tror Emelie och jag började prata om det i september! Men som sagt den som väntar på något gott.. I allafall så verkar det som alla mina fina vänner kan komma:) nu ska jag bara komma på vad jag ska bjuda på!

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0