Vecka 29!

Välkommen vecka 29 får jag väl skriva idag, inte klokt va veckorna rinner iväg. Magen växer verkligen så det knakar nu och minstingen där inne är nu så stor så den sparkar på revbenen. härligt, och ännu större ska både jag och bebis bli innan det är dags. Disskuterar lite här hemma hur vi ska göra med sängar, lutar nog åt att vi köper en vanlig säng till Zeb redan nu så får bebisen Zebs spjälsäng. Mamma och pappa har ju kvar min gamla växasäng men jag tycker den känns så hög och otäck om han ska ge sig upp själv på natten. Är rädd att han trillar ur den då. Aja, vi får se hur vi bestämmer oss för att göra men vi borde nog ta tag i lite sånt där snart så man har det fixat i god tid. Måste även hå igenom Zebs kläder ordentligt och se vad vi behöver komplettera med. Är betydligt mycket lugnare med alla förberedelser den här gången. När jag väntade Zeb packade jag typ bb-väskan i vecka 34 eller nåt, känns otroligt långt bort att göra det men snart är ju sjutton vecka 34 här:)

Trevlig lördagkväll på er!
/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0