Vad händer?!

Vad händer? Vart tar dagarna vägen? Denna vecka har verkligen gått i en rasande fart, känns som det inte är första gången jag skriver det på sista tiden. Men efter jobb, lek med Zeb och allt hemmafix är jag så trött på kvällarna så jag somnar så fort jag slår ner rumpan i soffan. Får väl skylla lite på graviditeten med;) Eddie tycker jag är världens tråkigaste som bara somnar på kvällarna men jag kan verkligen inte hålla isär ögonlocken..

Trodde detta skulle bli en lugn och skön helg hemma men i morgon bär det av till Borås, kommer väl ta hela dagen. Söndag har vi Babysim och sen ryktades det om middag hos svärmor och sen ska man hinna med att vila upp sig lite däribland också. Känner verkligen att jag börjar bli Stor nu, har känt mig så liten och smidig hela den här graviditeten om man jämför med när jag väntade Zeb. Men nu börjar det kännas, klumpig, stor och osmidig;) men vad mysigt det är att ha en stor mage igen också! Känna alla sparkar, små hickar och bara mysa!! Zeb gosar mer och mer med magen och jag tror han fattar mer än vad vi tror om mammas mage! Han vill ligga nära nära magen och känna sparkarna. Storebror redan nu med andra ord;) mitt fina hjärta!

Nej nu ska jag försöka hinna säga några ord till min kära sambo innan ögonen slår igen!

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0