Tisdag, mitt i veckan..

Tänkte precis skriva att en lagom halvtråkig vanlig tisdag passerat när jag insåg att det faktiskt är alla hjärtans dag! Totalt missat detta och som tur är verkar även min fina sambo gjort det så jag behöver inte ha ett dugg dåligt samvete.. Får skicka extra mycket tanke-kärlek till mina nära och kära nu ikväll<3

Så skönt, idag efter jag slutat jobba hade vi ingenting planerat!! Det är nog första gången och det var så skönt att bara komma hem och sätta sig på golvet och leka med Zeb. Inga tankar i bakhuvudet på att man snart ska åka och storhandla eller något annat tråkigt. Bara få njuta av att umgås med den bästa efter en heldag på jobbet.

Imorgon är det ledig dag för mig. Zeb och jag ska bara vara hemma och sen på eftermiddagen ska Zeb en sväng till mormor och morfar medan jag ska och besöka tabdhygienisten en sväng. Så förhoppningsvis har vi en lugn och skön onsdag framför oss i morgon<3 hinna njuta lite mer av att bara få vara med den bästa!

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0