Mitt lilla hjärta<3

Mitt lilla hjärta har blivit sjuk, kom bara helt plötsligt idag. Har bara suttit bredvid mig i soffan och tittat på tv i eftermiddag och kväll. Somnade till och med en timma i min famn i soffan och det är verkligen inte likt Zeb. Han är ju inte ett dugg intresserad av att sitta stilla annars och defenitivt inte framför tvn. När han vaknade sen vid sextiden ikväll hade han 39,7 i feber så inte lustigt att han är sliten. Nu sover han gott i sängen och så håller vi alla tummar vi har att bacillerna släpper fort som attan. Hatar att se mitt älskade barn sjuk, och ändå har vi ju haft tur för Zeb har ju knappt varit riktigt sjuk innan. Han var förskyld när han var två månader och sen var han ordentligt sjuk en gång när han var fyra månader men sen har han hållit sig frisk och kry.

Nu blir det familjen annorlunda och Sen sängen!!

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0