I våran sköna soffa!

I vår sköna soffa har min trötta kropp till slut landat efter en heldag ute på vift. Tror vi lämnade stan strax efter nio i morse och satte fart mot Borås. Vad kan man nu tänkas göra i Borås en lördag mitt i månaden? Jo, min kära sambo hade hittat en förstärkare på blocket som han så gärna ville ha. Snäll sambo som jag är gjorde vi en familjeutflykt av det och passade även på att ta en sväng till knalleland. Som för övrigt inte levde upp till mina förväntningar! Men det är en annan historia.. Kom inte hem fören vid fem- tiden i eftermiddag så nu är hela familjen trötta. Zeb sov hela vägen hem i bilen men somnade ändå klockan åtta ikväll. Så det tar verkligen på krafterna att vara ute på vift en hel dag.

Nu blir det mys i soffan och sen min efterlängtade säng!!
/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0