Sol!

Härlig dag idag, solen försvinner bland molnen ibland men annars får man verkligen säga en helt okej sommardag. Här har projekt altan påbörjats, Eddie har tvättat av hela altanen med högtryckstvätt och jag har putsat alla fönster i växthuset och på altanen så imorgon är det bara att börja kladda på färg. Det tråkiga är ju att man inte kan hjälpas åt, en i taget får jobba och den andra ta hand om barn, mat, sovstunder med mera. Men vad kan man begära med en 1,5-åring och en 2-månaders?! Tillslut blir vi nog klara i allafall. Just nu är Eddie ute med barnen på promenad och jag hann klart mina beting fortare än jag trodde så jag unnar mig en stund i solstolen! Inte ofta det händer nu för tiden:) dock så har man ju det konstanta samvetet om att man borde passa på att hinna massa annat. /Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0