Funderar..

Jag har börjat fundera på det här med att blogga. Därav min frånvaro här. Innan har jag gjort det mest för min egen skull, för jag gillar att skriva och för att det är kul att dela med sig av roliga/tråkiga saker. På sista tiden har inte lusten infunnit sig och det har mest blivit som en dagbok för vad vi gjort på dagarna. Visst är det kul med det också men jag själv tycker det är så kul att läsa bloggar där inläggen varierar lite mer. Där det tas upp intressanta ämnen och funderingar. Där man tillåts att själv tänka till lite. En annan grej jag funderat mycket på är det här med barnen och speciellt bilder på barnen, är det okej?? Helt skulle jag vilja copyrightskydda alla bilder jag lägger upp men i och med att jag mest har tid att blogga via mobilen blir inte det heller möjligt. Mycket funderingar och jag blir nog borta härifrån ett tag för att fundera ut vad jag vill med bloggen!

See you!
/Tina


Kommentarer
Postat av: Emelie

Saknar ditt bloggande!!

2012-10-16 @ 20:09:22 // URL: http://www.mrsskyline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0