Tog sin tid..

Det tog sin tid inatt innan jag väl somnade. Har såna pirrningar i benen och som kramper så jag vet inte hur jag ska bära mig åt för att sova längre. Sover som godast framåt fem-tiden typ och då är det nästan dags att gå upp och det känns som att jag borde tanka massa sömn inför ett par tuffa månader framöver men nej, det vill sig inte.

Dagen idag har dock gått i ett så har inte hunnit känna av trötthet alls faktiskt. Har grejat massa utomhus i land osv, Eddie har börjat med projekt nytt vedskjul, lekt och busat med Zeb ute och på förmiddagen var vi och simmade i badhuset också. Så hoppas att jag kan sova i natt. Är det någon som kan tänka sig att byta rygg med mig ett par veckor också så kan ni väl höra av er? Men vem skulle vilja ha en ond, öm, uttröttad rygg? Nej, tänkte väl det. Bara att kämpa på och hoppas att ryggvärken släpper efter förlossningen helt enkelt.
/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0