Tips??

Går ju bara skit på tv nu och bättre lär det ju inte bli ju närmare sommaren vi kommer, så jag vill köpa en serie som man kan slänga på istället för att sitta och slöglo på skit. Tips på någon bra, lättsam, rolig serie efterlyses!!!

Zeb han har fått sån hosta! Kom från ingenstans inatt och det låter riktigt jobbigt och otäckt, detta resulterade i att Zeb och jag var vakna mellan 23-02 inatt, mysigt.. Suck.. När Zeb väl somnat om vid två hade jag så ont i kroppen av sängen så fick halvsitta och sova, så mina sovtimmar inatt kan jag nog räkna på en hand. Nu har Eddie varit snäll och bytt säng med mig, hans är lite hårdare så får se om jag kan få några mer timmars sömn inatt.

Imorgon vill vi hitta på något kul men kommer inget på!! Förslaget är att åka till Jönköping för jag behöver lite från Ikea, men jag vet ju att Zeb tycker ju inte att det är så kul precis. Aja, får se vad och om vi kommer på något;)

/Tina


Kommentarer
Postat av: Emelie

McLeods döttrar är en väldigt bra serie, jag har från säsong 4 eller 3 o fram till 8 eller 9;) Väldigt bra, spännande o fängslande serie..du får gärna låna:)

2012-04-08 @ 20:21:10 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0