Påskdagen

Jo men det blev en sväng till storstaden Linköping idag. Fyndade faktiskt ett par Reebook easytones för 550kr! I vanliga fall kostar de 1200kr så trots att mina inte är utslitna än så köpte jag på mig ett par att lägga på lager här hemma;) så grymt sköna skor att promenera i, eller jag har dem jämt! Till affären, sandlådan, promenaden, jobbet, ja alltid helt enkelt. Passade även på att köpa nya tallrikar och glas på ikea, något vi länge tänkt att unna oss så det var på tiden.

Nu ikväll har Zeb och jag blivit bjudna på mat hos Sofie och Pontus, så gott! Han kan verkligen laga mat han. Tur för Sofie nu när hon ligger/sitter där hon sitter efter operationen. Barnen lekte men trötta var de nog alla tre. Zeb han satt och pratade hela vägen hem om Ugjo (Hugo) så han var nöjd i allafall! Så mysigt att ses och man märker verkligen att barnen leker och har mer glädje av varandra för varje gång.
Nu sitter jag i soffan och mumsar choklad och spelar Rumble (absolut det roligaste spel jag spelat på en mobil).

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0