Påsk

Hade totalt glömt bort att det faktiskt är skärtorsdagen idag. Inte en enda påskkärring har knackat på dörren, vad för dagens barn? Nästa år och varenda kommande ska jag minsann sminka ut mina små sötingar till påskkärringar för det är faktiskt tradition:)

Haft en mysig hemmadag idag, Zeb och jag. Bakat bröd, städat av det värsta inför helgen och sist men inte minst varit ute och lekt i två timmar. Så nu känns det i min kropp att jag knappt suttit ner idag, det härliga med att vara gravid;) på tal om gravid så var allt bra när vi var på Mvc igår, magmåttet hade vuxit på bra och var åter uppe på normalkurvan. Kändes otroligt skönt! Känns så sjukt att jag ska gå dit varannan vecka nu, veckorna bara rullar ju iväg och snart kommer vi ha två små underbara troll här hemma. Känns på något vis lite overkligt, undra hur vardagen kommer se ut? Undra om Zeb blir svartsjuk? Undra hur det kommer gå med sömnen? Ja, tusen funderingar har jag just nu men bara försöka slappna av och tänka att allt löser sig. För så är det ju, oroar man sig så blir det problem.

Nu ska jag vila min onda kropp i soffan och hoppas på att få sova i natt!
/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0