Ont..

Ja det är vad jag haft konstant sen jag vaknade i morse, ryggen har jag ju alltid ont i nu för tiden men idag har jag haft så fruktansvärt ont i bäckenet och ljumskarna. Kan inte riktigt beskriva känslan, det liksom drar och värker på något lustigt vis. Kan inte minnas att jag någonsin hade så här med Zeb, kanske beror på att jag inte bar hälften så mycket, böjde mig ner för att plocka upp saker från golvet hela tiden, låg på golvet och busade, eller i allmänhet ens var hälften så aktiv under slutet av den graviditeten. Nog klagat, har alltid ogillat att klaga när man är gravid, man ska va så otroligt tacksam att man kan bära sina barn i magen! Och att man överhuvudtaget kan bli gravid. Så därför ogillar jag verkligen att gnälla men idag har det helt enkelt varit lite tufft att va höggravid mamma.

Nu ska jag ta min nya bok och krypa ner i sängen. I morgon är det äntligen klapp och klang för mig och Zeb, tänk jag har inte varit med Zeb där sen i januari! Bara pappa som följt med sista tiden..
/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0