Mästarnas mästare..

Ja det är vad jag sitter och halvglor på, kan inte säga att jag är super koncentrerad på just det, då jag sitter och läser bloggar samtidigt.

Har haft en fin helg. Vi har hunnit med allt från att ha mina föräldrar på middag, 2-årskalas, pizzakväll med Eddies kompis, Babysim, lekparksbus och matshopping. Oj, vad mycket vi hunnit med inser jag nu. Laddar vi för sista veckan av april, känns inte det sjukt eller? Jag har knappt några vårkänslor alls, jag brukar dessutom komma in i en down-period på våren men inte ens det har jag gjort. Det är ju i och för sig lika skönt men kan inte riktigt känna att det är vår. Beror det på vädret kanske? Hoppas att vår känslorna kan infinna sig snart i allafall:)

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0