Mår så mycket bättre!

Som kompensation för mitt gnälliga inlägg igår så mår jag toppen idag! Inte ont någonstans och hela dagen har gått som en dans på rosor.

Började dagen med promenad ner till Klapp och Klang, inte dåligt då det är en bra bit att gå. Zeb var så duktig och fann sig i att åka vagn nästan hela vägen. Vet inte när han satt stilla så länge sist? Snacka om energiknippe jag fått här hemma. Eddie hävdar bestämt att det bara är mina gener men jag tror nog att vi båda är lite skyldiga;) sen har dagen gått i ett med matlagning, eftermiddagsvila, matat ankorna och lekt i lekparken. Zeb älskar ju att åka rutschkana och nu letar jag som en tok efter en liten att ha i trädgården på blocket, men som alltid när jag vill hitta något på blocket så finns det inte! Om någon har en stående och inte används får ni gärna hojta till.

Imorgon ska vi och lyssna och mäta bebisen igen och efter det skriva på faderskap så dagen i morgon lär väl gå undan den med;)
/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0