Ingen vanlig dag..

För idag fyller ju min fina Eddie 28år! Dagen annars har nog varit precis som vilken annan fredag som helst förutom att det är Eddies födelsedag då.

Idag är det även exakt 4 veckor kvar till bf. Känns så skönt för skulle förlossningen starta nu, efter v36+0 så försöker de ju inte stoppa den. Inte för jag tror att jag kommer få tidigare men känns ändå som ett stort mål. Vet att det gjorde det med Zeb med, bara veta att om det skulle starta så försöker de inte stoppa det och man vet att barnet är fullt utvecklat för att klara sig utanför magen. Men än ska jag nog få vänta ett par veckor, det tror jag allt.

Funderar på vad vi har hemma i skafferiet, om man kan vispa ihop någon efterrätt men tvivlar på det. Kanske lika bra det;)

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0