Fredag igen!

Åter fredag och Zebban och jag har tillbringat förmiddagen på öppna förskolan och lite shopping på stan. Och nu i eftermiddag har jag försökt att packa i ordning lite inför sen väntande bb-turen. Får dock ingen ordning på något, hälften kan jag inte packa ner för jag behöver det dagligen, Zebs väska inhåller än så länge bara blöjor och våtservetter, allt är rörigt! Dessutom minns jag knappt vad man behöver ha med sig. Snacka om röriga familjen, får hoppas att jag har någorlunda koll när det väl blir dags. Och huvudsaken är ju att jag kommer in till BB och att Zeb kommer dit han ska, resten är ju bara världsliga saker. Hur klarade de sig på 1900-talet?, inte var det tal om
Amningsbh, amningsinlägg och bindor då inte;)
Japp, dessutom v.37+0 idag! Närmar sig med stormsteg!!

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0