Vardag igen..

Så var det vardag på riktigt igen. Kändes ju i och för sig som det i lördags, då Eddie var tvungen att jobba några timmar men nu är det slut på semestern på riktigt. Jag älskar verkligen Zebs och mina morgnar när vi är själva hemma, så lugnt och skönt. Det är verkligen något jag kommer sakna när jag ska börja jobba igen.

Det sitter en busunge på golvet som drar ut min sladd till datorn hela tiden! Tror ni det är hans sätt att säga att mamma ska leka med honom istället för att blogga? Det tror jag.

Få se vad vi ska hitta på idag, Zeb och jag. Verkar som vi blir själva ända fram till läggdags, så något ska vi väl kunna hitta på.

/Tina

Kommentarer
Postat av: Linda Nyman

Känner ni för det så är ni välkomna hem till oss och leka lite;) Annars ses vi väl på babycafé imorgon. kram

2011-09-05 @ 11:55:40 // URL: http://mollythsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0