Tok<3

Zeb han har en ny passion, vårat skafferi och städskåp! Han kör gärnet med allt i hans höjd och jag är livrädd att han ska välta dammsugaren över sig eller något annat dumt. I skafferiet är påsen med potatis alltid favoriten.



Och i städskåpet är moppen favoriten;



Och nu var det slut på friden på nedervåningen med, i morse klättrade Zeb upp två trappsteg i trappen! Överlycklig stod han där. Vi har ju bara satt grind på övervåningen för vi är mest där och att det är ju otäckare nerför trappen. Får se om han fortsätter klättra nerifrån med för i såna fall får vi väl sätta grind där nere med helt enkelt.

Nu ska jag se om min lille tok vaknar så vi kan åka till Emelie.(han ville sova tidig förmiddagslur idag nämligen och jag kände att bättre han gör det, än att ha med en trött och grinig pojk till Emelie och Leo)

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0