Tisdag..

Förrvirrad Tina här på morgonen, var helt säker på att det var lördag. Så när jag hörde Zeb vakna skulle jag be Eddie ta honom på morgonen för jag sovit så dåligt i natt, vänder mig om i sängen och ingen Eddie där. Tog ett tag att inse att det var ju faktiskt tisdag. Så det var bara att trava upp ur sängen och göra frukost till min plutt.

Hade tänkt att vila nu på förmiddagen när Zeb vilar, men kunde inte koppla av. Låg baraoch vände och vred på mig, så det var ju inget att ligga där och fördriva tid inte.

Eftermiddagen ska vi väl tillbringa på babycafet är tanken. Blir väl inte jätte bra med Zebs sömn nu kan jag tänka mig, men det löser sig alltid. Han får klara sig på att bara sova förmiddag i dag annars.

Nej, fy jag har verkligen inget vettigt att komma med här idag, bara svamlar. Är väl för i mitt eget huvud snurrar det runt som i en karusell. Får återkomma när jag samlat tankarna..

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0