Slö söndag..

Ja, det kan man verkligen säga att vi haft. Började dagen med sovmorgon till kvart i nio. Underbart, Tack Zeb! Sen begav vi oss iväg på babysim och sen har vi bara slappat. Familjen har sovit i 2 timmar tillsammans nu i eftermiddag och Zeb han sover än. Måste väcka honom snart för annars sover han inte i natt.

Lite nytta har jag gjort med. Ringt försäkringskassan och det varverkligen att rekomendera en söndags eftermiddag, jag hade plats 2 i kön! Kom fram på typ 20 sekunder. Har nog aldrig gått så snabbt. Så nu har jag fått svar på lite frågor igen så Eddie och jag måste slå oss ner och räkna om lite i våran planering. Usch, det är ett sjå med det där. Speciellet om man vill ha en hel del dagar kvar när man börjar jobba och samtidgt skydda sin SGI. Nog pratat om strunt.

Nu vaknar min son<3
/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan inte Zeb lära min son att sova på morgnarna?:) puss

2011-09-11 @ 19:11:35 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0