Seg dator!

Någon frivillig som vill ta sig tid att sätta sig vid min dator och rensa? Nej, tänkte nästan det. Fy, vad den är seg! Måste göra något åt detta snart.

Här hemma är det verkligen fullt ös medvetslös på dagarna nu och Zeb vägrar att sova när han bara är lite sömnig utan ska hålla igång till han fullkomligt däckar!


Alla lådor ska det rivas i. (Utan dem som han har sina leksaker i, för de är minsann skit tråkiga så det så!) Måste ta ett varv igen i våra lådor och kolla efter livsfarliga grejer. Är ju inte så nojjig mamma så där, utan han får leka med det mesta förutom saker han kan sätta i halsen eller så. Men i våra lådor ligger det saker som nagelsax, salvor och saker som inte alls behöver vara där och som Zeb absolut inte behöver ha. Så det får bli min kvällsuppgift tror jag allt. Men bara det som är livsfarligt. Barn måste ju få leka=) Det bästa Zeb vet just nu är annars vårt ena köksskåp där jag har bakformar och sånt där, skit kul! Jätte bra, säger mamma som får laga mat i lugn och ro.

På tal om mat kanske jag ska ställa mig vid spisen och skala lite potatis och förbereda lite inför middagen. Har sån brist på matfantasi nu men idag får det bli panerade torskfiler och kokt potatis, det duger en tisdag!

/Tina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Om Zeb bestämmer sig för att bli ihop med hon tjejen jag tycker:) Så blir de precis jämngamla! Kom över en artikel av en slump där det stod att "Åsa Vilbäck födde den andre december en dotter till världen" Lite kul:)Haha normal jag är och skaffar tjej till en 9 månaders bebis men jag tyckte hon var så söt. Och precis samma kroppsform som Zebbis:) Kan ju inte bli annat än bra!

2011-09-20 @ 20:33:06 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0