My hair..

Nu kan jag inte skylla på att jag har den ena dåliga hårdagen efter den andra längre, för nu är mitt hår så slitet så jag verkligen måste klippa mig! Men det blir ju aldrig av, för det första vet jag inte vart i stan jag ska gå, för det andra måste man ha barnvakt och för det tredje kostar det pengar. Men jag får väl försöka blunda för allt det här och ringa och boka en tid. Någon som vet någon bra frisör i stan? Jag saknar när Emelie och jag åkte till Therese i Linköping och klippte oss, världens bästa frisör! Men tyvärr funkar det ju inte riktigt nu när vi båda har småbarn, synd. Bara att bita i det sura äpplet helt enkelt, för om jag väntar ännu längre kommer de väl klippa av mig allt hår jag har när jag väl kommer..

Zeb och jag har pysslat här hemma lite på morgonen, bäddat rent, tömt diskmaskinen, ja ni vet sådana där vardagsgrejer. Zeb låg vaken en timma eller två i natt, inte ledsen utan han låg och lekte med sin nalle, min mobil och babyvakten men det resulterar i en trött grabb idag. Så för första gången på säkert två veckor fick han sova lite förmiddagslur.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0