Mammas lilla hjälpreda..





Mammas lilla hjälpreda älskar att plocka i och ur diskmaskinen. Han kommer som ett skott bara han hör att man öppnar diskmaskinen. Undra om han kommer bli en sån liten pojk som gillar att hjälpa mamma i köket? Det vore himla mysigt om han blev det.

Zeb, han sover förmiddag nu. Skulle försöka hålla honom uppe ett tag till så han kunde sovit precis innan vi ska iväg på informationsträff på bvc. Men det gick inte, så det får bli som det blir helt enkelt. Ska handla om barnomsorg idag och jag får en knut i mitt hjärta när jag tänker på att någon annan snart ska ta hand om MITT barn på dagarna. Eddie och jag håller ju på att räkna och dividera lite om hur vi ska göra i vår med föräldrapenningen, så så fort vi kommit överens måste vi skicka in ansökan om förskole/dagmamma-plats. Fy, vilken klump.

Nej, om jag ska ta tag i något här hemma kanske. Borde städa och greja men jag har verkligen ingen inspiration. Får se om jag fastnar här vid datan istället, förmodligen..

/TINa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0