Lekdejt och nya leksaker..

Zeb och jag har tillbringat förmiddagen hos bästaste Micaela och Olli. Mammorna har fikat och pratat skit och barnen har lekt. Dock både väldigt trötta på slutet men kul var det ändå=) Leksaker det verkar verkligen överskattat för både Olli och Zebs del, roligaste hade de nog när de rev ner Ollis korgar med haklappar och grejjer.

Trots det här med leksaker som är överskattade har jag köpt lite nytt till Zeb idag. Ramlade över ett piano och någon slags bollgrej som låter på facebook-loppisen för endast 110kr tillsammans så då slog jag till. Får se vad Zeb säger om det sen när han vaknar. Men hörrni, visst är det toppen med begagnat? Speciellt leksaker, de blir ju inte slitna så som kläder och skor. Dessutom är det ju svindyrt! Kommer nog ägna mycket mer tid att springa runt på loppisar, hålla koll på loppissidor och blocket ju äldre Zeb blir. För man behöver verkligen inte köpa nytt.

Nu ska jag skriva handels-lista för i eftermiddag blir det storhandling, igen! Jag måste skriva lista annars får jag inte med mig hälften av det jag skulle. Så lite nytta medan Zeb sover helt enkelt.
/Tina


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har hittat en tjej till Zeb (baserat på viktklass:) hoppas han tycker hon är lika söt som jag:)

Kika in här:

http://blogg.mama.nu/asavilback/



Kramar!

2011-09-20 @ 11:42:03 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0